Dagens outfit

Mit arbejde er placeret i et kontorhotel, hvor der sidder en masse mindre virksomheder. Da jeg er ude for at hente mig en kop kaffe i dette outfit, møder jeg en af de andre, der bor på gangen. Han udbryder: “neeej en grøn alf”. Den havde jeg alligevel ikke set komme. Meget kan man sige – meeen alf er nok ikke så retvisende trods alt!🙂
Kjolen er fra COS med et simpelt silkebånd i taljen, sko fra Marc by Marc Jacobs, strømpebukser fra H&M, Calvin Klein ur. Resten af smykkerne er vintage fra min mors yngre dage.

//Julie

Hvad tænker du?

