Mit nye kamera

Jeg har i noget tid tænkt på at investere i et godt kamera. Jeg synes bare ikke rigtig, at jeg helt tog nok billeder til, at det ville retfærdiggøre et dyrt og lækkert kamera. Men efter vi har startet FMF, blev jeg hurtigt mere og mere irriteret over begrænsningerne i mit iphone kamera.

Jeg har derfor tømt sparegrisen og investeret i et Nikon 1J 1 – selvfølgelig i den lyserøde udgave. Elsker, at det er så lille og fint, og selvom det mest af alt ligner et stykke legetøj, er det super kvalitet. Jeg modtog det i går og glæder mig helt vildt til at lære at bruge det sådan rigtigt. Nu har jeg i hvert fald ingen undskyldninger for dårlige billeder længere – ud over manglende evner hos mig selv selvfølgelig🙂

//Julie

Hvad tænker du?

