Box fra Youngblood

Der findes simpelthen intet bedre end, når man føler, at man har gjort et kæmpe scoop. Det føler jeg, at jeg har gjort med mit seneste indkøb i matas. På et lille, diskret skilt i Frederiksberg Centret stod der: “Artiste box  fra Youngblood :199 kr. værdi 1199 kr.”. Jeg kunne simpelthen ikke vælge, hvilken farveskala der var den rigtige – så jeg traf en hurtig beslutning og købte begge varianter. Der var derudover 20 pct. rabat for club matas medlemmer, så det gjorde beslutningen lidt lettere🙂

Jeg er fan af de lækre jordfarver til øjnene, svage rosa/peach til kinderne og diverse nuancer af rød til læberne. Ih jeg bliver så fin og lækker med god samvittighed (både i forhold til min bankdame og i forhold til mr. mineraler- er-godt-for-din-hud). Billedet får ikke helt farverne til at fremstå så fine, som de er i virkeligheden. Jeg beklager.

Hvis I er hurtige, kan det være, at de stadig har et par stykker på lager🙂

//Julie

Hvad tænker du?

