Dagens outfit

Jeg er lidt en reklamesøjle for Inwear med dette dagens outfit. Både den kraftige, højtaljede uldnederdel og den fine guld/glimmer-skjorte i silke er begge fra Inwear. Jeg forelskede mig dybt i skjorten i efteråret. Den eneste udfordring er, at den drysser lidt af guldet af, så man er ikke i tvivl om, hvor jeg har været, når jeg har den på🙂 Halskæden er købt i COS for en måneds tid siden, Fendi ballerinaer og ur fra Georg Jensen (den opmærksomme læser vil bemærke, at Maria og jeg har det samme ur – dog i to forskellige størrelser). Under skjorten har jeg en blondetop fra Soaked.

//Julie

Hvad tænker du?

