Chloé medaljon

Det er efterhånden ved at være længe siden, at jeg første gang så denne medaljon fra Chloé. Medaljonen indeholder 2g af Chloés signaturparfume i fast form – fantastisk duft. Jeg har dog været lidt tøvende med at bruge 500 kr. på en parfumemedaljon, men da jeg så den i går til halv pris i Magasin, blev jeg enig med mig selv om, at jeg bare måtte eje den. Mit køb blev kun endnu bedre, da jeg åbnede æsken og fandt den lille fine stofpose med sløjfe, som medaljonen var gemt i – så fin detalje! Som I kan se på billedet af medaljonen, har jeg haft min grønne kjole fra COS på i dag🙂

//Julie

Hvad tænker du?

