Ballet på Det Kongelige Teater

Lige nu blogger jeg fra toget fra Horsens til KBH. Jeg elsker disse togture frem og tilbage (hader bare at det er så sindsygt dyrt!)…

I aften holder min onkel/gudfar fødselsdag og per tradition skal vi have en på opleveren🙂 Vi har efterånden oplevet mange spændende ting i forbindelse med hans fødselsdage – alt fra koncerter, film, opera osv.

I aften skal vi ind og se ballet forestillingen Dans2Go på Det Kongelige Teater (Gamle Scene). Jeg er ikke stor fan af ballet, men stykket har fået gode anmeldelser og jeg ELSKER Gamle Scene, så jeg glæder mig uanset🙂 Personligt syntes jeg at Gamle Scene er et af de smukkeste steder i KBH.

// Maria

Hvad tænker du?

