Mit hår

Imens jeg venter på, at min nye hårfarve bliver leveret, så vil jeg dele et større hårprojekt med jer.
Jeg har næsten altid fået lyse striber i mit hår, og har det rigtig fint med at være blond. Min egen hårfarve er dog efterhånden blevet meget mørk, og med mit sidecut bliver dette meget mere synligt (det er svært at lægge striber i 6 mm. Langt hår🙂 ). Derfor har jeg besluttet mig for at bekende kulør, og dyrke en udgroning alla Drew Barrymore – i en lysere udgave.
Mange tror måske, at dette “bare” gøres ved at lade håret gro og holde sig fra at få lavet lyse striber, men så let er det ikke for de fleste. Rihanna nedenfor er et godt eksempel på dette – “munke-hatten” klæder hende næppe…

// Maria

Drew

20120323-073801.jpg
Rihanna – et no go…

20120323-073843.jpg

Hvad tænker du?

