Mit sidecut

I weekenden er det 1 år siden, at jeg fik lavet mit sidecut for første gang, og det har jeg aldrig fortrudt. Jeg havde kun set det få steder i gadebilledet, da jeg fit det lavet, men nu ser jeg det alle vegne🙂

Der er mange meninger om det, og jeg kan sagtens følge dem, som ikke kan lide det. Jeg ved godt, at det kan se lidt for råt ud, og det er med til at “ødelægge” det polerede look, som den generelle befolkning er tilhængere af – men mit formål er netop, at skabe lidt kant til mit look.

De to personer som hovedsageligt inspirerede mig til at få et sidecut var modellen Alice Dellal og sangerinden Cassie. Alice Dellal fordi hun er mega sej/rå, og mit hår har nogenlunde samme struktur som hendes (af hvad jeg kan se). Cassie fordi hun er den pæne pige, med æblekinder og yndefulde udtryk, hvorfor hendes sidecut er endnu federe, da det skaber en vild kontrast.

// Maria

Alice Dellal

Cassie

Hvad tænker du?

