Dagens outfit

Nu er foråret på vej, og de første blomster er sprunget ud – også ud af mit skab🙂

I dag havde jeg en skjorte på med blomsterprint fra Zara, en vintage-nederdel fra Esprit, et vintagebælte og sko fra COS, som jeg købte sidste sommer.
Når jeg skriver, at noget er vintage, så er det enten købt i en genbrugsbutik eller arvet og mere end 15 år gammelt.

Jeg øver mig stadig på, at finde en grimasse der kan passe, når der skal tages billeder, for det er en lidt kunstig situation…

// Maria

20120320-173630.jpg

20120320-173700.jpg

20120320-173711.jpg

20120320-173645.jpg

1 comment

Hvad tænker du?

