Pastelfarver i håret? Ja tak :)

Første gang jeg blev bekendt med denne tendens, var til Modeugen i Februar, hvor jeg så en svensk blogger med en page i mange forskellige pastelfarver. Jeg var i tvivl om hvorvidt det var fint eller ej – men det er jeg ikke mere…

Jeg har nemlig bestilt denne lilla hårfarve på eBay!

// Maria

Jeg har tænkt mig at lave et par bredde striber og ikke lade farven sidde i så længe, for at skabe et lidt forvasket look. For jer som tænker NOOO! Så kan jeg berolige jer med, at det kun er en skyllefarve, så den holder ikke evigt🙂

Lidt inspiration nedenfor…

Hvad tænker du?

