Dagens outfit

Denne weekend har stået i fodboldens tegn. Min kæreste spillede en vigtig kamp igår aftes, så jeg sad på et stadion i ikke smart men varm tøj. I dag holder vi søndag, hvilket vil sige, at der bliver vasket tøj osv. imens at fodbolden kører på fjernsynet.

I den anledning har jeg et afslappet outfit på, som består af shorts fra Levi’s, vintage bælte og vintage sweater. Hertil har jeg min statement halskæde fra Gina Tricot på og et par sko fra hummel’s nye kollektion (dem havde jeg dog kun på, da billederne skulle tages).
Min neglelak: Den orange er fra Pieces, den lyserøde er fra Essie, den grønne er fra OPI, og det øverste lag som har gjort neglelekken mat, er også fra Essie.

// Maria

Hvad tænker du?

