Dagens outfit

I dag havde jeg farver på!

Hvis I undrer jer over baggrunden, så er det et af de mange specielle steder som vi har på hummel HQ. Den figur jeg står foran, er vores karma-figur, og er en sportsmand, som sidder i lotusstilling med en fodbold i hænderne. En dag skal jeg nok give jer en guided tour i huset (på billeder selvfølgelig).

Jeg har en orange trøje på fra COS, som har et fint snit – den minder lidt om en kjole med strutskørt, som er ALT for lille🙂
Hertil har jeg mit ur fra Marc By Marc Jacobs, halstørklæde med slangeprint fra Zara, jeans fra Cheap Monday og sko fra Jeffrey Campbell.

// Maria

20120316-191138.jpg

20120316-191020.jpg

20120316-191056.jpg

Hvad tænker du?

