Min afhængighed…

Så kom vi til at gøre det igen…

20120314-132458.jpg

Det er nok mest mig der er synderen derhjemme, og dem der kender mig godt, ved, at der intet nyt er i, at jeg er afhængig af sukker. I de gamle folkeskoledage, gik mine veninder ned og købte smøger i frikvarteret og Maria købte slik… Flere af mine veninder fra dengang sørger stadig for, at der er slik eller kage i hjemmet, hvis de venter mit besøg (dejlige veninder hva’?). Det er hverken særlig sundt eller chikt, men well… jeg kunne have værre laster🙂

Dette forklarer også hvorfor, mine mad-indlæg næsten altid handler om kager og andre søde sager🙂

Nedenfor kan I se et billede jeg tog i Dubai i december. Det er af den lækreste chokoladedessert som vi fik på en restuarent på hotellet Burj al Arab (også kaldt “Sejlet”).

// Maria

20120314-132726.jpg

Hvad tænker du?

