Fest?

Jeg er en stor fan af theoutnet.com (netaporters outlet). I dag fik jeg en mail om, at der var 40% ekstra på en række kjoler. Jeg fandt denne fantastiske, lange kjole fra Badgley Mischka til under 300 Euro før de 40%. Jeg grublede i lidt tid over, hvad pokker jeg dog skulle bruge den til. Selvom jeg er en pyntedukke, er den alligevel lidt “over the top” til de fleste lejligheder. Jeg besluttede mig for, at der nok skulle opstå en begivenhed, hvor jeg kunne få den brugt. Desværre (heldigvis vil min bankrådgiver nok sige i stedet) nåede den at blive udsolgt i min størrelse, mens jeg overvejede købet. I skrivende stund er der stadig en tilbage i en lidt større størrelse – så hvis du har en anledning til at bruge den, bør du overveje at investere i den🙂

//Julie

Hvad tænker du?

