Min første rigtige raw oplevelse

Jeg har længe læst en masse om raw food bølgen og egentlig været en smule skeptisk. (Og ja, jeg ved, at mine posts efterhånden har udviklet sig til lidt af en mad-blog. Det er sidste gang, I promise:) ) Da Downtown for en måneds tid siden havde et tilbud på lasagne hos 42 Raw, besluttede jeg mig for, at jeg måtte prøve det.

Min veninde og jeg fik lækker “lasagne” og en mango/gulerod/chili/mynthe-juice. Det ville være forkert at sige, at det direkte smagte som lasagne – men var egentlig rigtig lækkert.

Til dessert fik vi te og deres raw energy balls baseret på dadler, abrikoser og andet sundt. De var så fine og indbydende, at jeg helt glemte at få taget et billede af dem, inden de forsvandt. I må nøjes med et billede af lasagnen.

Konklusion: Lidt pebret i pris, ikke så hyggelige omgivelser, men smagte godt!

//Julie

Hvad tænker du?

