Et smut til London

Jeg var et smut i London med min chef fra tirsdag til torsdag i denne uge. Det meste af tiden gik med kundemøder, så jeg fik drukket en masse kaffe og til gengæld ikke shoppet så meget. Torsdag fik jeg dog to timer “fri” til shopping. Desværre var der gået noget galt ved mit bankskifte, så min gamle bank havde valgt at lukke mit kort. Det kunne den søde ekspedient i COS fortælle mig, da jeg ellers var i gang med at købe en fantastisk, grøn kjole – så ingen shopping til mig. Heldigvis fandt jeg kjolen og halskæden i KBH i går. Bliver nok til dagens outfit i den kommende uge!🙂

//Julie

This slideshow requires JavaScript.

 

 

Hvad tænker du?

