Smukkeste Oscar-kjole?

Åhh, jeg elsker dagen efter Oscars (egentlig burde det være selve Oscars, men jeg kan ikke holde mig vågen🙂 ) da jeg så skal savle over alle de smukke kjoler som div. stjerner har på.

I år er jeg blevet helt forelsket i Rooney Mara’s kjole fra Givenchy Couture! Selve kjolen er meget smuk, men hendes skarpt klippede sorte pandehår og røde læber gør den endnu smukkere.

For dem som ikke ved hvem Rooney Mara er, så er det hende som spiller Lisbeth Salander i den amerikanske udgave af “mænd som hader kvinder”.

// Maria

3 comments
  1. Julle said:

    Du har ret, mega fin ! Uuh jeg elskede altså også Jessica Chastains kjole fra Alexander McQueen lidt, mest pga. mønsteret og farverne i den🙂 Elsker Oscars, jaaa

    • Julle, beklager at vi først reagerer på din kommentar nu, men har simpelthen ikke set den (vi er stadig ved at lære dette univers at kende).
      Ja! det er da sjovt – forstår ikke Angelinas meget anstregende pose? Men smuk kjole uanset, selvom den ligner noget hun har haft på 100 gange før…

      // Maria

Hvad tænker du?

