Mit seneste scoop

Det er faktisk ikke helt rigtigt at kalde dette mit seneste scoop, men det er i hvert fald en af de ting, der har været et af de bedste køb længe, og som jeg bruger mest – mine limited edition røde beats by Dre. Åh de er gode! Lyden er helt i top, selvom man dog godt kan registrere, at de er produceret til lidt mere bas, end hvad der er i min playlist – men hvad man ikke tåler for det smækre design og labre farve. Som en god bonus har de endda fungeret perfekt som fashionable ørevarmere til vinter.

//Julie

Hvad tænker du?

