Min lørdag eftermiddag

I går dumpede det nye Elle ind i min postkasse med den fineste særforside, jeg længe har set. Min lørdag eftermiddag skal derfor gå med at studere bladet fra start til slut, mens jeg hygger med den nyopdagede “kaffe-chai”.

På mit arbejde kommer der mere eller mindre hver dag en kaffevogn fra Kaffekværnen forbi. For at spice det lidt op, fandt vi for nyligt ud af, at en kombination af en stor chai (gerne vanilla udgaven) på minimælk med dobbeltshot espresso er en helt fantastisk idé. Man får lige det bedste fra to verdener på én gang, og det smager langt bedre, end man lige tror! Jeg vil forsøge, om jeg selv kan ramme den perfekte kombination herhjemme i dag. God lørdag🙂

//Julie

Hvad tænker du?

