Mit næste køb

Jeg er den ultimative kjolepige. Jeg ejer ikke et  par bukser, og jeg er derfor altid på udkig efter fine kjoler. I weekenden faldt jeg pladask for denne kjole fra Inwear. Kjolen fremhæver de kvindelige former på den helt rigtige måde. Desværre må jeg erkende, at en str. 34 (som var det eneste, der var tilbage i butikken), fremhævede mine kvindelige former lige rigeligt. Jeg skal på udkig efter den i en 36, men om jeg så bliver nødt til at tabe mig et par kg, er der ingen tvivl om, at jeg skal have den kjole. Jeg er stadig ikke træt af blonder, og den lidt grove lynlås skaber en fed kontrast.

Kjolen hedder Patrice Lace Dress og koster 1.099 kr.

//Julie

Hvad tænker du?

