For 550 kr. på nicehair.dk!

Jeg ELSKER at shoppe på nettet, og den seneste hjemmeside hvor jeg har brugt penge er http://www.nicehair.dk, som jeg har fået anbefalet af en bekendt. Jeg brugte 550 kr. og fik derfor leveringen gratis og inden for 24 timer! Nedenfor kan I se hvad jeg købte.

1. “fresh Hair” fra Kevin Murphy 2. “OSIS+ Dust It” fra Schwarzkopf 3. “BLAX” gennemsigtige hårelastikker 4. “Masterpiece Mascara Rich Black” fra Max Factor 5. GHD Tourperingsbørste 6. 2 x Essie neglelak 7. Gilette Venus engangsskraber

1. “fresh Hair” fra Kevin Murphy, er en tørshampoo som er våd. Dette betyder, at du sprayer den i hårbunden, og tørrer den ud med din hårtørrer. Jeg er normalt stor fan af tørshampoo, men denne her er ikke en favorit, da den kræver lidt mere end dem jeg normalt køber (eks. Matas), da de er “tørre” og derved ikke kræver en hårtørrer. Det gode ved Kevin Murphy er, at de forsøger at holde deres produkter så økologiske som muligt.

2. “OSIS+ Dust It” fra Schwarzkopf, er et fantastisk produkt for dem der gerne vil undgå “klasket” hår. Du påfører det enten direkte i din hovedbund, eller på dine hænder hvorefter du gnider det ind i håret. Det giver volumen, og gør håret mere mat.

3. “BLAX” gennemsigtige hårelastikker er gode til de mere diskrete og mindre håropsætninger. De er rigtig gode, hvis man har tyndt hår som jeg, og en almindelig elastik kan virke stor for enden af en fletning.

4. “Masterpiece Mascara Rich Black” fra Max Factor er den mascara som jeg altid vender tilbage til… Det kender vi vel allesammen🙂 Jeg har fine vipper som ofte filtrer sig sammen, hvilket denne “hårde” gummibørste løser for mig🙂

5. GHD Tourperingsbørste er en lækker sag. Jeg har efterhånden set mange videor på Youtube, med div. piger som illustrerer hvordan man kan lave forskellige flotte frisurer, og de ejer ALLE en lignende børste, så nu måtte jeg også skaffe mig det livsnødvendige værktøj😉

6. 2 x Essie neglelak som er lækre – i farven Chastity og Carnival

7. Gilette Venus engangsskraber – tja… de var billige🙂

Jeg håber, at I alle tager et smut forbi hjemmesiden, hvor der er mange rabatter at hente!

Hvad tænker du?

