Neglelak – min bedste ven

Jeg elsker neglelak, hvilket også fremgår af den yderst trange plads, der er til alt andet på den øverste hylde i køleskabsdøren. Jeg har især en svaghed for Essies fantastiske farver, pudsige navne og lange holdbarhed. Dette forår er det dog kollektionerne fra Chanel og Dior, der rammer plet efter min mening. Er simpelthen blevet nødt til at investere i den smukkeste grønne lak kaldet Waterlilly fra Dior. Til de mere neutrale dage må jeg ydmygt spørge min veninde Ida, om jeg ikke må låne hendes diskrete peach-agtige lak fra Chanel – jeg kan jo ikke købe dem alle (der skal også være plads til mad i køleskabet trods alt)🙂

//Julie

Hvad tænker du?

