Stemningsbilleder fra jobbet…

Her er lidt stemningsbilleder fra jobbet i dag. De er taget hurtigt med min IPhone imens jeg ventede på en IT-supporter, der skulle hjælpe mig med en virus på min PC😦

Det første billede er af min arbejdsplads (måtte arbejde fra min IPad, da PC’eren havde sat ud). Dernæst et billede af min “brilleholder”, en gammel knækket gine-hånd og et billede af min formiddagsfrugt🙂

Ha en god eftermiddag derude…

20120202-133507.jpg

20120202-133542.jpg

20120202-133550.jpg

Hvad tænker du?

